jueves, 27 de junio de 2019

La prèvia a l'Ironman de Niza

És moment de tirar la vista enrera i recordar com va començar tot.  Sí, va ser amb els amics de la Haima 42 que, parlant més del compte i després d'un dinar, van sortir les paraules "Ironman" i "repte". I de sobte, ja estàvem donant-mos la mà. Teníem 9 mesos per endavant.

Vaig comentar-ho als amics de sempre, ja que per mi un Ironman eren i son paraules majors. Un d'ells fins i tot es va animar, oi Guillermo? 😍 tot i que l'endemà em va trucar dient: "He reflexionat i no puc😧 en un dia, un abandono.  Pintava feo😂

Els dies anaven passant i jo no trobava el moment de tirar-me a 🏊. La gent (perquè  tot se sap) anava fent les seves quinieles. Hi havia de tot: bojos q diuen que de mi depen  anar a Hawai; i els que apostaven que no ho podria fer ( suposo que pel 🏊🏊). Evidentment que tot és respectable, faltaria més!

Jo en canvi aquí he tirat de veterania i ,tot i no haver fet mai cap triatló fins fa un mes (vaig debutar en un half ), ara afrontaré un  Ironman. No em pensó capficar en cap número, el número sortirà. No busco ni 13 ni 12 ni 11 ni 10 ni 9h, sinó buscaré, a la meva manera, disfrutar dintre del sufriment.

Si hagués buscat "el número" no hagués anat a Niza ( 2000+ al tram de bici i 30°C o més de calor). Tampoc soc tonto! Es una manera de dir que no busco un temps, sinó el repte de fer-ho, d'estar amb uns meravellosos amics fets d'un altra competició ( Sables 2012 ) i dir-me a mi que puc 🏊 3800mts  que a vegades i com més gran et fas, costa sortir de la zona de comfort.

He de dir que a mi no m'ha costat gaire dir allà vaig, ja que amb tot el que faig li fico sempre molta passió i dedicació, independentment del resultat, tot i que soc molt competitiu. No per quedar el 500 a una prova deixaré de fer-la, això no va en mi. Puc dir que he provat moltes distàncies i disciplines, en unes vaig millor i en altres pitjors però sé fer més o menys un poquet de tot. Altres s'encasillen amb una modalitat o disciplina i d'aquí no surten, cosa molt respectable, perquè cadascú es un món.

Molta gent m'ha donat consells, molta! Gràcies a tots, amics d'entrenaments! Gràcies també al millor company d'entrenaments, el meu germà, com mos estovem...sort que només fa bici!!!

Com jo sempre dic: " escoltant  sempre aprendràs mes q parlant"  i això he fet, fins i tot avui, amb Jose L Mora encara he aprés alguna cosa sobre el nedar i estem a tres dies de la prova...Gràcies, Jose.

A Niza em guanyaran centenars de persones pero si creuo la meta serà millor q qualsevol de les victòries. Molts m'han dit: "si  nadesses millor o " Si haguesses entrenat més nadant". Jo no penso amb això, jo penso que tinc una família, un treball, salut i que soc un afortunat de la vida i del temps "lliure"que tinc perquè el puc destinar a fer disfrutar/rabiar el meu cos. Clar, i ho faig amb allò que m'apeteix que es corrent o amb bici. Pot ser més endavant aconseguim que siga nedant... jeje

Tema material, roba, bici etc, vaig desfassat, fins i tot pel que he vist  "rosant" el ridícul! Crec que una bici de 6000 euros contra la meva també pot perdre i guanyar és clar,p la diferència que em pugue treure en rendiment la de 6000 no em compensa amb l'import econòmic de diferència.

Espero disfrutar, ja que no potser d'un altra manera i aquells que han fet numeros i inclús apostes (que n'hi han! ) espero no defraudar-vos. Bueno sols aquells que han apostat en contra jeje

Farà solet... d'aquella classe de sol que alguns de veure'l ja es deriteix.....






No hay comentarios: