jueves, 18 de junio de 2009

Encarant la recta final

Esta foto em dóna força,a part del meu orgull defensaré el nom del meu poble ROQUETES.Esta foto mostra que ja anem en busca de la linea de sortida.
Ja només falten 8 dies per a la gran cita i estic encarant els ultims entrenaments forts ja que la setmana vinent toca disfrutar abans del repte. Cada dia noto més tensió al meu cos però a la vegada estic més encoratjat, més motivat, més preparat i sobretot amb ganes d'afrontar-ho.
Són moltes les persones que estan ajudant- me i que estan fent tot el que poden per donar-me un cop de mà i no vull anomenar per no deixar-me a ningú però que ells ja ho saben i són consciens del treball i esforç que estan fent per mi, a tots ells mil gràcies ja per endavant, independentment de quin sigue el resultat que jo obtingue, ells l'esforç ja el fan o l'han fet.
Este finde faré els ultims entrenaments, després descans actiu fins la cita i ja veurem que surt, a dia d'avui tinc confiança i temor a la vegada, és un sentiment extrany, la temor a no fallar esta allí però tinc clar que m'explotaré per no fallar-li a tots aquells que confien i m'ajuden a lluitar per aconseguir-ho.

2 comentarios:

Agustí (Rapitenc) dijo...

Albert com vaig dir-te l'altre dia anims valent! Vos miro i vos admiro de tot el que feu cracks! Jo ja torno a donar guerra després de la lesió, ja porto 2 setmanes entrenant fort, el diumenge dia 28 potser faré la pujada a Caro que tinc mono de cursa tant de temps sense fer res. Quant estaré fent l'UTMB pensaré en tots vatros que l'any passat el vau poder fer i acabar i segur que em donarà forces per acabar-lo.

Anims company!

puça dijo...

En moments de máxim patiment pensa que detrás hi ha molt de sacrifici i molta gent que pensa en tu i s'il.lucionaria si ho aconsegueixes.
Lluita pel que vols!!! anims campeon