lunes, 26 de octubre de 2009

Cursa d'Ulldecona



Ahir vaig anar a correr a Ulldecona, bueno, correr correr no vaig correr molt però es el que hi ha.
Estic bastant desconectat de les curses per culpa del SABLES la logistica, els diners, patrocinadors,colaboradors etc,etc a més, no poder entrenar amb normalitat hem fastidia molt, desde fa uns mesos per culpa del genoll que no arranco i ja per acabar desde dijous que estava en una pasera de mal de cap i pancha que no m'aclaria de faena però resulta que dijous i despres de parlar amb el fisió hem va dir que proves de correr i jo vaig i m'apunto a una cursa de 27 km en condicions no optimes, el resultat 9º sensacions dolentes però el genoll que el volia ficar a prova, que era el motiu de la meva participació va respondre millor, no be, però millor.
Ara toca descansar de curses, entrenar i recuperar-me be del genoll que el temps passa i no espera a ningú.
Fins aviat.



2 comentarios:

Xesc dijo...

Ep crack,per no estar be, ferel 9º esta super.
Res felicitats i força.
xesc

ALBERT dijo...

Gracies amics poc a poc ens anirem ficant al lloc, encara quan lleigeixo el teu nom recordo aquell reportatge que van fer-te, que grande!!