lunes, 16 de noviembre de 2009

TORNEN ELS ENTRENAMENTS


Ahir va ser Sant Albert i a la UEC n'hi han uns quants amb este nom. Per ells: Felicitats!





El divendres vaig fer 30 min de cursa continua despres de 15 dies parat, parat, i la veritat és que el genoll respon millor, no bé del tot però millor.
Dissabte feien una cursa popular a Masdenverge de 12 km plana i vaig voler anar per poder treure conclusions més clares de com està el genoll, la veritat vaig sortir molt content ja que només vaig notar un " roseguet " i vaig anar a un ritme prou alt no a tope però......12.2 km amb 50 min.
Una volta les coses van tornant a la normalitat després de tot el "cacau " que he passat, entre el genoll, la recollida de col.laboracions, el llibre, etc,etc poder tornar a correr és una lliberació increïble.
Com no vaig tenir-ne prou el dissabte, el diumenge vaig anar a la marxa del port. Allí estaven tots els companys i amics del grup i de les curses, molta gent, gairebé 700 persones, disposades a fer un dels 2 circuits. El circuit de 12 el van fer el meu fillol de 6 anys acompanyat del meu germà i la meva cunyada i els meus cunyats ALVARO (sí, sí, ell) i Paco que van sorpendrem, sobretot Alvaro debutant en este tipo de curses al presentar-se a la meta en 3 horetes. El circuit de 16 km amb un recorregut molt bonic al que ens vam afrontar la majoria de gent que corre més seguit. Vaig tardar 1h 39 min i la meva preocupació que era el genoll va respondre com el dia abans " UN ROSEGUET ". Poc a poc ens ficarem al lloc no ho dubteu, ara ja sin prisa però sin pausa que al calendari veig els numeros cada cop més grans.

1 comentario:

campanilla dijo...

Ànimsssss Puça!!! felicitats a tú també i gracies!