martes, 27 de julio de 2010

Abans del repte em faré una bona revisió


Esta clar que abans de fer la volta a Catalunya i fer 84 km durant 14 dies seguits m'hauré de fer una revisió. Este repte és massa "massoca" com per olvidar-mos de si estem preparats per poder-lo fer.
Una cosa es l'il.lusió i l'altra és el que pugue aguantar o no el cos, penso que estic bé però també diuen que el pensar és de tontos.
Una bona revisó que em doniguen l'OK i entrenar, entrenar i entrenar per poder-ho dur a terme.

3 comentarios:

Kaiko dijo...

Company, si vols ja t'acompanyaré a la revisió, que tot sol no l'aguantaràs a l'infermera aquesta ;)
Los Km. del repte ja te'ls deixo tots per a tu, jejeje
Salut!

Anónimo dijo...

Tu!! llepol.
Suposo que surtiré rapid que estic be. Lo mal es si em troba algo.

moises dijo...

hay,hay me fa malt el baix ventre demanam hora pera un massatge