jueves, 29 de julio de 2010

Si algú tenia dubtes de la gent de Paüls.......

De petit que sempre he anat a Paüls, la majoria de vegades a córrer, ja que és un poble que té molt d'atractiu.
La primera vegada que vaig anar va ser a un cross escolar, tenia 10 anys i corria en alevins de 1ºany per al col.legi Marcel.li Domingo de Roquetes. Allí ja vaig comprovar que tenia un " feeling" amb aquest poble ja que vaig quedar en 2º lloc.
Després d'uns anys he anat participant en nocturnes ocupant llocs meritoris i la cursa de Paüls, que és de les millors de Catalunya, sempre m'he trobat com a casa.
Sé que hi ha molta gent a Paüls que m'aprecia, però no és menys el meu apreci i us dic això perquè avui he rebut un correu que m'ha deixat amb unes ganes de fer algo per ells i què menys que este escrit. Aquí teniu el correu que he rebut i vatros mateixos, la gent de poble........és de lo millor!!!!!!!!!!!!!!!


hola albert,


Soc Joan, t'explico...

Des de la entitat esportiva montsagre de Paüls, ja fa 3 anys que organitzem una jornada solidaria per recaudar fons, el primer anys vam donar 600 euros per a la investigació del càncer, l'any passat 350 per a una assossiació que ajuda a les families amb nens discapacitats, i aquest any i veient que tu t'has posat amb el tema solidari, et voldriem donar un cop de mà per recaudar cosetes per al poble sharaui, ket pareix?? això si ens hauries de dir que és el que vols i com ho vols... tinc el teu num de mbl que m'he apuntat del teu blog, et truco o espero un mail?? buff kin munt de preguntes, jeje això si, espero resposta avanç del divendres pq hem de preparar-ho tot ja que sirà el 12 d'agost.

Gràcies per la teva atenció i segueix així campió!!

No hay comentarios: