lunes, 16 de agosto de 2010

El km vertical està molt brut!

Ahir vaig anar amb Tere i amb uns amics a fer una sortida pel km vertical.
Vaig marxar de casa el primer de tots, ja que a les 9.02h vaig deixar la furgoneta dalt a les antenes de caro, per baixar fins la caramella, on em'esperaven els altres per començar.
Els havia advertit que baixant m'havia trobat el sender molt brut però....tant no s'ho esperaven. Els comentaris eren de tota mena, d'insults (de bon rollo) a "estes cames estaran esgarapades el dia de la boda!"
Després de 2h 45 min vam arribar al coll del vicari i quan els hi vaig dir que havia deixat la furgo a les antenes.....PROBLEMES!!!! Ho sabeu no el que ve ara?? Vaig haver d'anar a buscar la furgo dalt mentre ells m'esperaven al coll del vicari. Menos mal del dinar al restaurant del Port, que va calmar els ànims de tots.... ;)..

PD: Al port ens vam trobar al jesusenc que venia de "trotar" amb la seva novia (amb el bon sentit de la paraula). L'haguésseu vist, tot roig i suadíssim. La meva conclusió va ser que va "trotar" lo que déu no sap o lo xiquet està fotut de collons!!!!

No hay comentarios: