miércoles, 1 de diciembre de 2010

Després de 11 h de treball .....24 km!

Fa 2 dies que estic treballant a La Torre de l'Espanyol a uns molins que han posat allà dalt de la muntanya, on el fred és el més destacable.
Després de les hores de treball, 11h, (per això no em queixo ni molt menys, sinó al contrari, gràcies que puc treballar) a l'arribar a casa tot cansat i encara un poc gelat, pensava que em costaria canviar-me ....doncs no! Baixant amb el cotxe ja pensava el que faria a l'arribar i quin títol li posaria a l'entrada del blog. Vaja que de peresa poca..
Al final he quedat descontent, ja que les molèsties que vaig sentir a l'acabar la mitja es van accentuar un poc més. Avui aniré al fisioterapeuta però després de tantes que n'he passat, ja em penso inclús el que pot ser : tendinitis al tendó d'aquil·les, cruzaré dits i a vore si tinc un pelín de sort.

2 comentarios:

elena dijo...

has anat al Fisio? que t'ha dit?
a veure si tindràs que venir en mi a fer el super entreno que m'ha posat Guash,et moriries!!jeje,jo quasi ho estic.......

puça dijo...

Si ja he anat tendinitis al tendo d'aquiles 6 dies parat i així ho faré! no vull que me pase com a tu, capot!!