miércoles, 19 de octubre de 2011

Diumenge anem a Ulldecona!

Us animo a tots els corredors i a la gent que li agrada la muntanya a participar diumenge a la cursa i la marxa d'Ulldecona. Aquí vos deixo l'enllaç per poder fer la vostra inscripció.
La cursa d'Ulldecona serà l'antepenúltima prova puntuable pel Circuit Terres de l'Ebre de curses de muntanya, on s'hi ha d'anar sí o sí.
La meva dona ja fa dies que s'ha inscrit i jo aniré també, estic amb els adductors "tocats" però no vull perdre el circuit, l'ambició.....
Sé que 2 puntets com a mínim els treure o sigue que tot el que sigue sumar serà bo. Porto tota la setmana en mans del fisio, dilluns, dimecres i demà dijous i sense entrenar cap dia ( no em deixen ) però al final em dóna permís per córrer diumenge, tot i que la setmana que ve seré el seu millor client....ja m'ha avisat! però com deia abans, ara ja no vull deixar escapar el circuit.

No hay comentarios: