martes, 11 de octubre de 2011

Començem a muerte!

Fa uns dies us vaig comunicar NOMÉS una part del repte del 2012, que no és altre que tornar a participar a la Marató des Sables. Ara bé, dic “només” perquè no us vaig explicar tot el que envoltava aquest repte, ja que fins que no ho tingués tot ben preparat i lligat no volia difondre-ho. Així que, avui ha arribat el dia d’explicar-ho!
Tot va començar amb un email que vaig rebre d’una persona, de la qual no diré el seu nom perquè vol conservar el seu anonimat. Gent com aquesta és el que fa que un no perdi mai la motivació ni la il·lusió per fer realitat els seus somnis, un milió de gràcies!
Gràcies al meu blog, esta persona va poder veure la dificultat que tenia alhora de buscar ajuda econòmica, una cosa normal i previsible amb els temps que corren, i a partir d’aquí va ser quan em va proposar crear una plataforma de crowdfunding (microfinanciació, micromecenatge o donacions 2.0), a través de la qual explico el meu repte esportiu i solidari (aquest any els fons que entre tots aconseguirem es destinaran a la Lliga contra el càncer infantil de la província de Tarragona i Terres de l’Ebre).
La web és http://www.fund4sport.com/ i, per tant, us convido que hi entreu (la versió en català està casi a punt!) i que participeu en el projecte. La quantitat mínima per participar-hi són 10€ i el projecte té una durada de 60 dies (ara només en queden 56.. tic tac tic tac). Informar-vos que de moment ja portem 100€. 

Us demanaria que feu córrer la iniciativa entre els vostres contactes i que us feu seguidors del facebook i del twitter. Ja sabeu que no es tracta del meu repte, sinó DEL REPTE DE TOTS!!!  

No hay comentarios: