lunes, 17 de octubre de 2011

Ultra i Trail Serra del Montsant.

Aquest cap de setmana hem estat a Cornudella del Montsant, ja que dissabte a les 9 del matí es donava la sortida a l'ultra trail serra de Montsant (100 km) última prova de la lliga catalana de curses ultra on corria el meu germà, Perales, Ivan i Bernabé.
El diumenge es corria el trail, cursa de 26 km on corria la meva dona. El dissabte he fet d'assistència als de l'ultra i el diumenge a Tere i la veritat és que prefereixo córrer però a vegades també he de ser jo qui ajuda.
El meu germà va fer 12è de la general fent una cursa de menys a més ( ja era hora!) però ara val més que pare ja que porta també molta fatiga a les seves cames, l'any vinent ja donarà més guerra.
Diumenge era l'hora de Tere i jo sabia que ho podia fer bé, ja que últimament està més motivada, ella també veu que tot té un preu, més entrenament i sacrificis, millors sensacions i resultats.
Ara tampoc l'esperava 3a de la general... però ja dic que està amb ganes i ella si vol pot fer-ho molt bé ja que té tot el que és necessita per fer-ho.
Diumenge estarem per Ulldecona.

Pd: Aprofito per felicitar a la resta de finishers. Us ho mereixeu! 
Pd  La meva dona després de rebre el trofeu i la invitació per anar a relaxar-mos a un centre d'aigües termals de la Pineda em va dir:
- "Les coses estan canviant, eeehehehehe"
Pd:  Tere seria finalment 2a després que l'organització va desqualificar a la noia que havia fet 2a per faltar-li material. Físicament però 3a.

2 comentarios:

Xavvv dijo...

Albert esta molt be veure els toros desde la barrera pero on millor estem es torejant a la monumental. jejeje

Per cert la Tere surt a la classificació 2ª.

Anónimo dijo...

Al final van descalificar a la 2º noia per faltar-li material però ella sap que fisicament ha quedat 3º