lunes, 29 de octubre de 2012

Avui he tornat a xafar l'accelerador

Feia temps que, degut a un colapse mental, no tenia ganes de competir, havia de canviar coses ja que competir no m'aportava el que necessitava.
Els dies passaven i no trobava motivació fins que va arribar el "moment" (sempre apareix l'inspiració) i poder ser el guia d'un invident omplia totes les meves necessitats.
Han sigut només dos cursesi un mes entre l'una i l'altra però suficient per desconnectar de la competició i valorar altres fets i coses.
L'invident Javier Fran m'ha donat unes lliçons necessàries per adonar-me que tot no és competir i la competició, i també que hi ha coses molt boniques i també molt més gratificants que un simple podi.
Ara després d'un descans mental necessari m'ha vingut de gust tornar a córrer, xafar l'accelerador! i aquest diumenge he fet la cursa d'Ulldecona on m'he exigit dintre les meves posibilitats.
Al final de cursa arribàvem 3 corredors per disputar el 4t lloc de la cursa i no he volgut disputar, la feina ja estava feta, estava feliç de tornar a tenir ganes d'accelerar!
Amb unes setmanes de bon entrenament tornaríem a estar competint bé i això és una bona notícia, no pensava que estaria tant bé.
Ara veurem cap on peguem........

1 comentario:

Unknown dijo...

M'alegro company de que et tornin les motivacions, sigui per competir o per el que fagi falta. A vegades les motivacions marxen a fer un passeig per a que el teu cervell descansi i desconecti per tornar amb l'energia que havies perdut pel camí.
Una abraçada tio i gassssss