martes, 18 de diciembre de 2012

La meva aportació a la marató de TV3

Dissabte a les 13hores començaven les 24 hores en relleus a la Ràpita, un acte per a recaudar diners per a la marató de TV3 on aquest any els beneficiaris eren els malalts de càncer, jo hi volia col.laborar! volia ajudar aportant el meu granet d'arena a esta iniciativa i des d'un primer moment vaig intentar fer tot el que vaig poder per difondre l'event ( radio, tv, reds socials,etc) i crec que l'event va ser un èxit ja que es van poder recaptar més de 1000 euros.
En aquest acte, a més, hi volia participar fent les 24 hores cosa que no vaig poder aconseguir, ja que des d'un primer moment uns dolors estomacals deguts a una passera que portava, i que ja m'havien deixat "empotrat" al llit durant la mateixa setmana, van fer que prengués la decisió de deixar-ho, abans però volia assegurar-me que el relleu estés cobert per la resta d'hores. Confirmat que era així, vaig parar després de 16h20 min 120km i 1200 desnivell + per mi va ser gratificant, ja que durant les hores i els km m'anava dient;
-"això va per tu" "i això per tu" "i este per ell" "i este per ella" i així tragava camí, molt gratificant, com deia...

Per altra banda els meus amics i companys d'equip TRAIL ROQUETES tambe van organitzar amb molt d'èxit una caminada i el resultat és aquest:

Avui, a la Caminada organitzada pel Trail Roquetes i la Lliga contra el càncer de les Terres de l' Ebre, hem recollit 1000 €. Més de 250 persones.
Els nens del Peketrail corrent amunt i avall com cabretes.
La Polícia Local a tots els creuaments.
Gent gran, joves, families... fent la caminada.
Moltes gràcies a tots per la col·laboració, diu molt de vatros!!!
Adjuntem fotos i cròniques de la trobada que ens ha portat a tocar del poble per paratges per molts desconeguts.
                                                                                                                                                                    Allí estaven la meva dona, el meu pare, la meva mare, el meu germà, la meva cunyada i el meu fillol, tots sumant per la causa!
Vull destacar que el nostre país ha demostrat que és molt solidari a l'haver recaudat tants diners, per sentir-se com em sento, ORGULLÓS!!

No hay comentarios: