lunes, 3 de diciembre de 2012

Marató d'Ardenya i Marató de TV3 contra el càncer ( 24h )


Primer de tot aquest cap de setmana faré de guia a Javier Fran a la marató d'Ardenya, un nou repte, ja que la vol fer en menys de 8 hores!!! segons el meu pare no sap qui està més sonat dels dos....en fin.
No veig límit a este fenòmen, a l'invident Javier Fran i jo no aniré a posar-li, més bé al contrari, jo li dic que clar que sí que ho podem fer.
El que passa és que un dia fallarem i hem d'estar preparats, ja que això es un equip i no sol fallarà ell, però de moment anem disfrutant de les vivències.
Recordo que fa dos anys va tardar més de 14 hores per poder finalitzar la marató de l'Aneto i ara vol baixar de les 8 hores amb aquesta....que si teniu 5 minuts i mireu el video es per ficar-se les mans al cap.
Som-hiiiiiiiii!!!!!!

El cap de setmana següent a la marató d'Ardenya m'he compromès en fer les 24h de la "Marató de TV3" que faràn a Sant Carles de la Ràpita, aquest any el beneficiari serà la lluita contra el càncer i com involucrat que estic amb aquesta causa em passaré tot el dia amb moviment per ells.

Un bon volum per acabar l'any........ 

No hay comentarios: