viernes, 28 de febrero de 2014

La cabra tira al monte!

No vull escriure més del pasat, sempre estarà allí, present per a tot! però vaig a fer un "reset" i començar de nou.
Tinc ganes de començar a entrenar, de fet ja he començat! diumenge passat un dia després del dia X vaig fer 15km....no cal dir com. Se que el running serà la meva vàlvula d'escape i després de consultar-ho a casa 8 mesos després tornem a la rutina, tornem al monte!! una proposta que encara s'ha de pulir m'ha fet acabar de convençer, vos explicaré més endavant, m'ilusiona! i de fet d'aqui 15 dies ja per començar feré UT DE LES FONTS sense entrenament i sense res més que molta ilusió, motivat i amb ganes de "fer km" una bona manera de començar i poquet a poquet ja m'aniré animant.
D'entrada ja m'aconformo amb l'OK de part de tot el meu entorn per poder tenir continuitat, el demés i on vulgue arribar ja dependrà de mi.

3 comentarios:

Leo dijo...

M en alegro molt Albert. Jo ja t animarè, estaré a l avituallament d' Alfara.

Leo dijo...

M en alegro molt Albert. Jo ja t animarè, estaré a l avituallament d' Alfara.

xavi alonso dijo...

Vamoooooos!!! Així m'agrada!!!
Ens veiem x Xerta! Salut