miércoles, 5 de marzo de 2014

Primera setmana d'entrenaments

Primera setmana d'entrenaments FETA!! bufff com costa arrancar........
Ha sigut tot amb un obrir i tancar d'ulls, de no fer res de res( d'entrenaments ) en 8 mesos ha sortir 5 dies a córrer i diumenge anire a fer la Marxa dels Castells de la Segarra 52km, jo sóc així! o tot, o res i diumenge que ve ULTRA TRAIL DE LES FONTS.
No sóc un bon exemple, ho se! ja que s'ha de començar molt poc a poc després de tant de temps inactiu però m'ho empendre amb calma, sumar,sumar i sumar km, res més que això que no es poc.
Estos primers dies d'entrenaments no cal dir que han sigut durs, tot em fa mal i tot son molèsties, vaja lo normal......i més acumulant estos volums tant ràpid. "Sort" que no tinc un entrenador personal ( mai l'he tingut ) no permetria que fes tot això o sigue que de moment seguirem igual jejeje.
Res més que no sigue dir-vos que tornem a notar-mos actius, vius i plens de motivació i força per tirar endavant!
Avui la meva motivació serà veure aquesta foto amb Toni Contesti que diumenge per una causa solidaria va correr 24 hores en cinta, ets molt gran Toni!!

No hay comentarios: