lunes, 27 de abril de 2015

CATALONIA ULTRA CUP ( UTBCN 100KM )

Si vull fer la Catalonia Ultra Cup havia d'anar a Barcelona, ja que la primera prova no la vaig fer i "només" són 5 proves i puntuen les tres millors de cadascú.
Agafem el cotxe amb el meu germà (ell va córrer la de 69 km i va fer 7º) i cap a Barcelona. Allí i després d'escoltar el que deien a la presentació ( els ultims 30 km amb 2000+ és la clau per als corredors ) i veure tots els corredors que hi havia ( Jessed, Gamito, Pau Bartoló, etc ) sabia que la lluita la tindria contra mi mateix.
Vaig sortir molt endarrerit, volia que els primers km siguessen "d'escalfament" per després fer el que normalment, si estic bé, faig...anar a més! Així vaig anar fent tota la cursa, de menos a més. Dir que durant els 100 km de la cursa no em va adelantar cap corredor i els 6 que van entrar al davant simplement va ser perquè van ser millors que jo.
He de dir que a partir del km 60 el meu rendiment va baixar (normal si penso com estic i el que faig), però tot i això li vam posar tot de la nostra part per arrivar a meta lo més dignament possible.
Els últims 25 km els vaig fer amb un altre corredor que amb la seva companyia els km van passar millor i vam arrivar a meta junts. No sabia que davant portava a Juanjo Oliva tant a prop, ja que pujant tenia gas però ja havia decidit no deixar el meu company de cursa i això ja ho vaig vore i saber després.
Al final 7è. Content si ho analitzo tot, ja que seria de ser molt egoista optar a més amb el que faig.

Voldria destacar l'organització, es nota que és gent professional! hi vaig veure detalls que en los anys que porto per estes muntanyes no havia vist mai (avituallaments per celiacs, per exemple). Els voluntaris impressionants, t'ajudaven en tot! estes coses fan que la cursa sigue menys dura i les recordes per a properes edicions.

No hay comentarios: