lunes, 27 de abril de 2015

Marxa de la Sénia amb l'Aleix

No diré que estava recuperat, però a les 8 del matí estava a la línea de sortida de la marxa de la Sénia amb l'Aleix ( noi invident de 17 anys ). La seva ilusió era debutar en una cursa/marxa de muntanya, per tant, el meu esforç valia la pena. Ja sap que sempre que vulgue, allí estaré!
Temps atràs em van donar l'oportunitat d'anar a fer una xerrada a la Sénia, ja que a l'institut hi havia un noi cec i, per tant, el fet de contar les meves aventures amb Javier Fran li havien de servir de motivació. D'allí vaig anar-me'n amb el compromís que si volia fer la cursa de la Sénia, en mi tindria un guia.
I així va anar...tota la resta  és molt fàcil si realment es volen fer les coses.
L'Aleix és un noi cec de naixement i amb demostracions com les que va fer ahir ( 12 km de muntanya ) on havíem de passar per una baixada tècnica dels Pallerols, només puc dir que sí que li faltarà la visió, però que realment és un afortunat de ser apte per sentir, olorar i gaudir de la muntanya com ho va fer. Increïble! A mi estes coses em superen i només els puc allargar la màa, el braç i tot el que vulguen!

Unes petites reflexions

Més d'un setmanes atràs em preguntaven si faria la marató i jo contestava que no, que faria la marxa de guia, i mirant-los als ulls veia que no ho entenien.

Molts són els que m'han demostrat que valoren estos coses però molts pocs son els que han donat un pas més hi han dit: vaig a fer de guia! jo em pregunto: ens agradaria a nosaltres que ens ajudessen si estéssem al lloc de Javier o Aleix? Ho deixo aquí...

No hay comentarios: