lunes, 13 de abril de 2015

Cursa Panxampla ( Alfara de Carles )

Feia tres anys que per uns motius o altres no podia córrer la que ara per ara considero millor cursa de muntanya del circuit terres de l'ebre ( pura muntanya! )
Aquest any li tenia l'ull clavat, li tenia ganes, moltes ganes! potser això va anar en contra meva.....divendres al saber que s'havia canviat un tram vaig voler anar a reconéixer-lo i al plegar a les 19h de treballar el meu germà i jo vam fer un entrenet bo per veure "in situ" els canvis i després de 15 km i 1100+ arribàvem a Alfara de nit i sense frontal.....però sabent que seria una cursa de molta duresa on no seria com es comença, sinó com s'acava!
Pujant ja el coll d'Alfara no vaig notar-me del tot fi...vaig pensar que faltava calentar motor....però pujant els bous vaig veure que no era el dia, no tenia les cames d'altres dies o sigue que calculadora en mà i perfil al cap a treure el màxim de rendiment possible ( vaig pensar ) així va ser possible arrivar 3r.

                                                               Ojo Ximo que t'atropello!

Òscar Casal va demostrar d'un principi que és un corredor de categoria superior, les meves felicitacions i al Jonathan Cuesta que hir va estar millor que jo i pujant als bous em va passar corrent dient-me;
-"Oco que li fico mitja marxa més...." serà mamón! jeje,  tot i anar prop d'ell ( al Toscà 30 seg ) ja em va ser impossible.

Per acavar no vull deixar-me d'agrair els voluntaris i organització el tracte al corredor exquisit i menció especial a tots/es aquelles persones que van fer aquella fideuà! brutalment bona! que la gent d'Alfara té bones cames ( per pujar i baixar aquells carrers ...) ho tenia clar, però ara també tinc clar que tenen bones mans!

La meva més sincera enhorabona! teniu l'èxit garantit.

No hay comentarios: