martes, 15 de septiembre de 2015

Cursa de Falset

Ja falta molt poc per al últim objectiu de l'any, UT Tarragona! 84 km de muntany
a el proper 25 de setembre. Estem intentant ficar-mos a punt.. però a l'última cursa del circuit terres de l'ebre vaig poder adonar-me que la temporada s'està fen molt llarga, vaig apretar l'accelerador fins baix de tot i l'únic que vaig aconseguir sembla insuficient per les metes que busco, ( o les metes son altes o el meu estat es molt baix ) segurament les dos respostes son correctes.
Vaig anar amb el meu germà ja que ell també farà ut de Tarragona i Falset era una cursa perfecta per agafar ritme i vaja....el ritme el van possar els altres! jejeje.
Al arribar a Falset vam deixar el cotxe i per recollir el dorsal ja vam tenir una sorpresa..no podiem amb la bossa del corredor! collons quina barbaritat de coses i totes útils!! Gràcies.
Després l'altra sorpresa ja va ser el ritme que es va marcar de sortida, ràpit, molt ràpit, massa per a mi. Vaig anar a la meva però al kilometre 10 ja no tenia ritme de competició, vaig seguir tirant i al arrivar al km 17 on començava la crono on l'any passat vaig guanyar-la amb 7min 50 seg vaig parar deixant passar a varios corredors, vaig descansar sobre 1 min i ....gasss. El gas però es va acavar rapidissim i no vaig agafar ni als corredors que havia deixat passar, jejeje que tontooo! a més vaig fer 9 min 22 seg HORRIBLE!! clar estar que no vaig guanyar la crono....
Res a dir, felicitar als guanyadors i a l'organització i jo a fer l'últim esforç per acavar dignament la temporada.

No hay comentarios: