martes, 1 de septiembre de 2015

Km Vertical Roquetes i Triatló de Xerta

                                           KILOMETRE VERTICAL ROQUETES 2015

Dissabte es disputava el 6è km Vertical Roquetes, un kmv que ha crescut tant que jo em sento un més dels minúsculs organitzadors que som.
El kmv és possible gràcies a l'esforç d'uns voluntaris, esponsors, col.laboradors i corredors que sense ells res seria possible. Gràcies a tots ells ha agafat un altra dimensió.
Vore-ho de fora és un orgull indescriptible, jo com altres l'hem vist créixer des del dia 1 i....com ha anat evolucionant! No pararem, no ens comformem, sabem que tenim errors i volem corregir-los i poder així millorar, no som més ni millors que ningú, només així millorarem segur.
La recompensa de la nostra feina és l'acceptació dels corredors, fa anys que  penjem el cartell de inscripcions tancades, no en poden ser més! Això per als organitzadors és un plaer màxim.
Aquest any dos iniciatives que s'han fet faran més gran el nostre club, ja que el més important de l'esport sempre han de ser els valors, per així poder després transmetre'ls als nens.


" El cuidar la cantera, amb el km vertical kids" i " la solidaritat," col.laborant amb Etnik Solidària per ajudar a construir una vida millor als nens de Caparan" totes dues han sigut les novetats més importants d'aquesta edició i crec que han sigut un èxit en majúscula.
Res més, dir-vos gràcies a tots els que feu possible esta cursa i que aquest any ha tingut l'honor de ser el primer campionat de Catalunya de kilòmetre vertical.


                                                             
                                                         TRIATLÓ DE XERTA 2015

Diumenge al matí vaig anar a fer un triatló a Xerta, ja que fa molts anys que el faig i eé pura diversió, tot i sempre acabar agònic!
Fa dos anys, però, que la transició de l'aigua ja no la fan al canal i ara ho fan al riu. Jo de nedar zero, per tant, ja no ho puc fer, sort que ho deixen fer per relleus i llavors em busco un nedador/a 
L'any passat ho vaig fer amb Maria Cotaina (nedadora de molt nivell) tant que va sortir de l'aigua  amb els altres dos corredors cap de cursa i després ja era tot cosa meva 15 km de btt i 4 de cursa a peu, el resultat: arribar amb Pau Marza agafats de la mà com a primers classificats.
La sensació però no va ser satisfactòria del tot ja que el mèrt és d'aquells que ho fan tot.
És per això que aquest any volia fer-lo amb algú al que li tingués com diria Guardiola " feeling" i vaig pensar amb amics de colla i de club per damunt de tot i així va ser.
Gràcies et dic Fran Vaquer, per acceptar la invitació tot i tu no tenir-ho en ment de fer-ho. Va ser un plaer fer parella amb tu, de veritat t'ho dic! El resultat no importa en moments i competicions on la diversió s'imposa a tot. No cal dir però que ho vam donar tot..jejeje.
Van començar a sortir triatletes de l'aigua i al cap d'un momentet veig assomar-se a Fran amb una cara "desencaixada" molt roig! Vaig notar que s'havia esforçat al màxim o sigue que jo havia d'estar a la seva altura, divertint-me però competint. Vaig adelantar a corredors amb la btt però ja no als dos primers classificats i corrent ja tot va quedar igual. Al final, com sempre en proves tant explosives vaig arribar sense aire. 
Sense arribar primers la satisfacció va ser completa ja que vaig xalar, patir i no vaig treure el mèrit a qui realment el mereixen, els que ho fan tot!
El trofeu de 1ers per relleus és per tu Fran ja que jo no hagués sortit de l'aigua...







No hay comentarios: