lunes, 21 de septiembre de 2015

La festa d'en Marc

Aquesta temporada 2015 ha tornat a ser un any molt carregat de competicions, i encara me'n queden si déu vol...però cap competició ni podi m'ha fet ni em farà tan feliç com el fet d'haver fet el GR99 PEL MARC.
Suposo que a hores d'ara tothom coneix aquest campió. Si no, podeu mirar la seva història al post que vaig publicar el 25 de maig i que ens anirà be recordar; de passo, ens farà reviure tota la seva vida i sobretot com l'ha superada.
El dia que jo vaig arribar a Roquetes liquidant aquest repte (1000km en 15 dies fent el GR 99 ) en Marc estava a Madrid ingressat i no li vam poder dedicar la "festassà" que estava preparada. Vaig sentir-me com aquell que ho havia donat tot i no havia servit per res.....una mala sensació, incompleta!
Per a poder dir que el repte esta assolit falta la gran festa, la que estem preparant i que espero la gent no s'oblide de tot allò que volia fer el seu dia, el que em van dir que farien: la vostra aportació per a este CAMPIÓ que tenim.
El fet de fer coses com aquesta dóna una felicitat que només aquells que ho experimenten podran saber. Ni trofeus, ni aplaudiments, ni diners, ni competicions són comparables a poder fer feliç a un nen que mereix el millor de tots els nostres esforços.
Dissabte 3 d'octubre ho donarem tot per tu Marc, com tu ho has donat tots els dies de la teva vida!!!!
i a tots vosaltres simplement vos espero acompanyats dels vostres fills per què gaudeixin d'un dia de festa amb inflables, pallasso, activitats per a nens, etc, etc. Vos ho passareu molt bé! No olvideu el millor dels vostres somriures per a Marc.

GRÀCIES

No hay comentarios: