jueves, 9 de octubre de 2008

El menjar i beure es clau per al éxit en l'esport.


Encara ara recordo la primera vegada que vaig fer una marató, va ser a Barcelona l'any 2003, l'any que vaig debutar al mon del running i com no vaig pagar un alt preu al meu debut en la distancia dels 42.196.
Pensava que el running era diferent al ciclisme( esport que ja havia practicat 10 anys) i de res hem va servir l'experiencia que portava acomulada, així dons vaig sortir per afrontar la marató sense menjar res, resulta que el meu cap va digue pensar: si per fer les mitges maratons no menjo res, dons per fer-la sencera tampoc i......vaja cagada, els primers 21 km molt be, vaig pasar en 1.22 i ja feia els meus calculs i anaven per alla als 2.45 jajajajja que inocent i inexpert que era, mira si la vaig agafar forta que hem van punxar als dos brassos per ficar-me sucre o jo que se el que, i vaig fer l'ultim km en7 min, desde llavors mai més he descuidat el menjar, he menjat més o menys, però el menjar es part de l'éxit en l'esport.http://atletas.info/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=1379&mode=thread&order=0&thold=0

No hay comentarios: