miércoles, 24 de marzo de 2010

Ja tinc la roba! quina il·lusió

 

 

 

 


Quan he vist com ha quedat la roba, m'he quedat parat. Però si pareixo bo i tot amb aquesta roba (jeje). M'agradaria agrair a l'empresa Publiart la seva col.laboració, han fet un treball immillorable.
Ara ja estic repasant-ho tot i no deixa res per l'últim dia.
He tingut un dia complert, he començat a les 8 del matí amb un entrenament de 15 km a un ritme mig de 4.14 el km. Al migdia (13:45h) massatge descarga i a les 17 h m'han trucat del diari Tarragona per fer-me unes fotos i una entrevista que surtirà publicada diumenge (avui m'he sentit corredor!).
La gran cita ja està aquí,estic rebent moltes mostres de suport de molta gent que confia plenament amb mi (diria que més que jo i tot). La gent que em coneix dóna per suposat que és "pan comido" però jo no vull suposar tant i vull ser més cauto ja que un petit percans em portaria de volta a casa. Esperem que no sigue així!
Posted by Picasa

1 comentario:

Xesc dijo...

Ep Albert, ja estas a la recta final pero el mes important es no possar-se nervios i tindre un objectiu principal ben clar i crec que aquest te de ser: FINISHER/DISFRUTAR... la resta si estas fort com estas i no t´agobies per res, faras una gran cursa. Recorda un consell encara que a tu no et fa falta crack, començar com un vell per arrivar com un jove. Força.
** T´han trucat dels laboratoris???