domingo, 27 de febrero de 2011

Miravet, una cursa excel.lent

Ja sabia jo que a Miravet es lluirien amb la cursa... doncs sí, per mi ha sigut la millor cursa fins el moment. Espero que en este comentari no es moleste ningú, perquè el nivell d'organització ha sigut altíssim a totes les altres. 
 Mentre corria he pogut imaginar-me el que han hagut de treballar aquella gent per llimpiar tots els corriols i senders per a què ningú de natros arribés amb les cames rascades. La senyalització més que de sobra,  destacar l'animació (jajaja encara ric ara quan a un avituallament un noi disfressat m'ha fet tocar-li les tetes, quin catxondeo portaven, què bons!) i sobretot, el lloc: Miravet, quina passada córrer amb aquells paisatges, quin goig. Per tant, per tot això i també pels regals i la festa de l'arribada per mi ha estat la millor. Felicitats nois, l'any vinent tindreu encara més problemes amb les inscripcions.
Pel que fa a mi no sé què dir, ja que no té molt sentit. Estic molt costipat, xafat i amb poc ànim per afrontar la cursa, però el resultat ha dit el contrari. No sé què penseu, però us puc assegurar que avui he patit molt i he tingut un molt mal dia, clar quan miro el resultat m'ho compensa tot. Ara toca passar una altra vegada pel metge i crec que em tocarà pendre'm antibiòtic, per tant, això encara m'acabarà de xafar del tot, però el problema és que no puc passar més temps així.
L'anècdota del dia ha sigut lo pernil que he trobat penjat dalt d'un arbre al km 11 i que m'he pensat més de dos cops en parar a agafar-lo, però estava tant fotut que pensava que amb uns kg de més de pes no arribaria i l'he deixat perquè algú el mereixeria més que jo.
Pel que fa a Tere avui no estava gens motivada,  no volia córrer la cursa i pensava fer la marxa però al final i també pensant amb els punts que aportaria a l'equip s'ha decidit i l'ha fet acabant 13ª de la general de les dones, sort que no volia córrer i que no estava motivada.....

2 comentarios:

Trail Roquetes dijo...

Anims puça, i a la Tere, fes-li un massatge de part de tots..
Ella i Núria han estat les heroes del Trail Roquetes a Miravet... campeones.
Si continua així, lo pernil lo té assegurat.. si convé fem subscripció popular.-

jotabe dijo...

Albert, moltes gràcies per la crònica teva, la veritat és q les coses amb molta il·lusió i esforç solen donar un bon resultat. Hem pogut fer una cursa perquè pugueu xalar com naltros mentre l'hem estat organitzant, amb les exigències del corredor. Doncs res agrait unes ratlles d'una persona com tu atleta i amant de la muntanya.