miércoles, 27 de abril de 2011

Alfara prepara una cursa impressionant.

Només cal vore on està situat per veure ja l'encant d'Alfara
Mirant lo perfil ja m'han entrat ganes de començar a córrer, això és una cursa de muntanya!


L'any passat per una força major no vaig poder anar a córrer aquesta cursa, la despedida de solter que em van organitzar els meus amics m'ho va impedir, però aquest any les mòlesties a l'aductor no m'impediràn participar-hi. La gent d'Alfara es mereix el nostre recolzament i el meu almenys el tindràn.
Sobre la cursa poc es pot dir, només cal mirar el perfil......MUNTANYA! jo que conec tots els indrets per on passem, puc asegurar que és una cursa de les boniques i de les que més il.lusió em fa córrer o sigue que fins diumenge!

PD:  Recomano a tothom que participe a una de les curses de muntanya més guapes del circuit. Aquesta gent no mos fallarà, per tant, no els fallem natros.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Albert, sóc Jordi Martí d'Alfara. Moltes gràcies per les paraules que ens dediques al teu blog. Per nosaltres serà un orgull i estarem encantats que vinguis a córrer a la nostra cursa, t'esperem amb els braços oberts. Per nosaltres ets un crack, dins de la senda i també fora d'ella. Fins diumenge i molta salut

Albert Giné dijo...

Jordi si entre natros no ens ajudem, qui ho farà?
Espero que tingueu un gran dia i no us preocupeu pels inscrits només els cabuts obtenen éxits, vatros seguiu que aconseguireu que la cursa d'Alfara triunfe, tots els alicients els te.