domingo, 3 de abril de 2011

Cursa la Pobla de Massaluca

El circuit Terres de l'Ebre s'està fent grant, o això és el que penso, ja que cada cop són més els participants que visiten el nostre circuit i les nostres terres. Benvinguts!
Parlant amb un dels organitzadors em deia que s'havien inscrit 100 persones més respecte l'any anterior, això ho diu tot, un ambient immillorable combinat amb un tracte casolà.
Avui tocava seguir amb la preparació que tinc prevista per afrontar la volta a Catalunya. Fer la cursa era una prova, però com "només" tenia 21 km vaig decidir pujar a la Pobla i baixar amb bicicleta i així ho he fet, m'han sortit 120 km que els he fet a un promig de 30km/h a més de la cursa. Total casi 6 hores d'entrenament / competició que m'han deixat tou.
Vaig assimilant volums però també veig que cada cop queda menys per a la gran cita i 15 dies seguits d'aquells volums.......
Però què collons, si d'algo estic preparat és per a patir, sé que patiré, però ningú m'ha demanat posar-me en este "fregau" o sigue que .........xitón!
Felicitar als organitzadors ja que s'han currat una cursa que millora any a any i la millor resposta són els participants, per cert teniu un oli i un vi de lo millor de les Terres de l'Ebre.

PD: Lo minut de silenci en memòria de la mare de Mauro ha estat un moment molt emotiu i respectat per tothom, cosa que es molt d'agrair, igual que les paraules que ha dit que crec que han sigut aquestes:

- Voldriem demanar un minut de silenci en memòria de Presentación Llombart, mare de Mauro Ortiz, un dels pioners de les curses de muntanya de les terres de l'ebre a més d'un símbol per a la uec Tortosa.

No hay comentarios: