lunes, 19 de septiembre de 2011

Encara tinc subidón!

Bueno ja no sé per on dir-ho més, al meu blog, al facebook, al bar, als entrenaments, fins i tot el dissabte que vaig sortir un ratet per un "pub" vaig dir que tinc uns amics.....fora del comú.


Ells sempre em fan de guies, jo sempre detràs, com un gosset, escoltant i aprenent de tots estos valors que ensenyeu i transmeteu que molts mai aprendran, companyerisme, solidaritat i un esperit de superació descomunal. De veritat que estic orgullós de vatros per tot el que heu fet i feu, espero no separar-me de vatros per poder seguir aprenent tot allò que ensenyeu que és molt.

Ahir juntament amb Tere vam anar a rebre'ls, tenia ganes de donar-los una abraçada i escoltar-los i......déu meu quina aventura i quin patir!

Ara tinc ganes de parlar-los amb tranquil·litat, ja que vull aprendre bé la lliçó per si un dia m'hi toca anar......que dit per endavant, és una cursa que m'ha impactat!

Com sempre, ells obrint el camí i altres intentarem seguir-lo.

No hay comentarios: