martes, 6 de diciembre de 2011

Avui Cañón de Añisclo

Quina excursió més bonica! Hem sortit del camping direcció Escalona i des d'allí hem agafat una carretera que anava tot el rato paralel·la al canyó amb unes vistes imponents.
Este és l'itinerari que hem seguit, però no hem arribat fins a dalt del Collado d'Añisclo.

A l'arribar al parking hem començat a caminar fins a Fuenblanca (12 km) segons el guarda 4hores només anar i fent els càlculs en sortien casi 8h, tot i que sabia que corrent un poc....
A l 'arribar a Fuenblanca en 3h30, he plantejat pujar fins al collado d'Añisclo eren 3 hores més entre pujar i baixar, però mentre ho estava comentant Tere ja s'havia sentat per menjar-se l'entrepà i al tornar-li a comentar ja caminava en la direcció del cotxe. Un altre cop serà! jajaja
De Fuenbanca es podia observar el Monte Perdido amb el seu cim completament nevat i unes vistes que alegraven la vista.
La baixada trotant un poquet i amb 2h45 al cotxe. A l'arribar he pogut comprovar que ja no podia ni caminar més, els adductors no volen ni deixar-me caminar, demà festa! bbuuffff

En total 24km en 6 hores i uns 1.000 D+. Li hem retallat dos horetes al guarda...