domingo, 31 de marzo de 2013

A la cursa d'Alfara no hi voldria faltar

Diumenge passat vaig tornar a córrer una cursa de muntanya a la Pobla de Massaluca, em feia falta, ja que molt temps fora d'aquest món em podria matar....jeje.
Aquesta setmana posterior a la cursa, he entrenat tots els dies i noto com vaig a millor, reduint pes i recuperant millor dia a dia.
He fet uns 100km i 5000 metres positius en 7 dies, no està malament per un que estava totalment parat. Sóc sabedor que els miracles a "Lourdes" i que amb una setmana de bons entrenaments no es pot aspirar a segons el que, però lluita i somriures en repartirem a parts iguals.
He fet el circuit de la cursa d'Allfara i... m'encanta! un "però" és no arribar amb un perfil i forma atlètica com la foto de dalt jeje, ja que llavors en cursa pateixes la meitat.
"Si puc i em deixen" ( tinc molts focs oberts ) estos dies seguiré entrenant i esperem poder participar i oferir el màxim dintre les nostres possibilitats.

No hay comentarios: