lunes, 2 de marzo de 2015

Pujada a la Foradada ( La Rapita )

Ahir vam tornar a participar a la pujada a la Foradada, a l'igual que Miravet i Benifallet feia anys que no hi participava i vaig decidir que hi aniria tot i tenir l'ultra de les fonts en 5 dies.
Van canviar el circuit i l'han fet molt més corredor, estava nét, senyalitzat a gogo i ple d'avituallaments o sigue que si a més de passar el xip als controls et diuen que has de pagar un peatge.....a pagar-lo! jeje.
Vaig disfrutar moltíssim de la cursa, pujant no vaig notar-me cómodo, ja que per anar a la Rapita no vaig renunciar al volum que tocava fer i divendres i dissabte vaig entrenar amb normalitat. A mesura que passaven els km em trobava millor i al coronar a dalt vaig veure Juanma Oviedo que estava a vista de pájaro i vaig soltar-me a per ell...vaig atrapar-lo "prou ràpid" i llavors li vaig dir que aniríem junts fins a meta, ( faltaven 6 o 7 km ) ell em deia que tires a per més però no em compensava arriscar i arrivar destroçat a meta. Saber disfrutar i compartir el viatge a voltes és més gratificant que el fet de competir dia si dia també!
Vam arrivar a meta junts amb 3a posició, vam repartir felicitat, podi, premis i no et sabria dir qui dels dos estava més content.
Ara ja a pensar amb Xerta i dir-los als rapitencs que un plaer estar amb vatros, gràcies pel tracte i si déu vol fins l'any que ve!!

No hay comentarios: