viernes, 3 de febrero de 2012

Què sortirà?

Avui m'he anat ha fer una ressonància magnètica a Tortosa, ja que no dic res però entreno amb uns dolors a l'esquena molt forts, jo intento ser positiu però aquesta càrrega a la zona lumbar és poc normal i abans d'empitjorar-ho més..., però jo abans de saber els resultats que els tindré el dilluns la tarde m'he inscrit per a este cap de setmana a una cursa de resistència de 6 "horetes" a València, esta ja la tindré a la saca ja que si tingués els resultats dissabte la tarde segurísim que no em deixarien fer-la.
Esperem els resultats i la setmana vinent aniré a Barcelona a visitar-me, a vore si me'n surto d'una vegada, en tinc unes ganes....

Avui no hi ha hagut running ja que a més m'he fet un massatge de descarga i si el diumenge he de córrer 6 hores l'entreno d'aquesta setmana és suficient.

PD si dilluns puc entrenar bon senyal ja que 6 hores és millor resultat que una ressonància, jeje.

No hay comentarios: