miércoles, 13 de junio de 2012

Es pot baixar de 4h a la Fredes - Paüls?

Aquesta pareix que sigue la pregunta del millon estos dies..si es pot o no es pot baixar de les 4 hores a la nocturna.
Jo parlaré per mi i ara això es un parlar per no callar, el que esta clar es que jo no vaig baixar.......això si que esta clar!
Penso que si realment hi ha un corredor en forma i agafa un bon dia ( no molta calor ) es pot baixar uns minuts, sobre 3h55 més o menys però no es pot pedre temps en lloc! ni avituallaments, ni res de res, a sac!
També he de dir que això es una marxa......i alguns com ara jo anem a fer-la competint i mos perdem l'encant que te, una pena per natros.
                                       En un temps no molt llunyà .......jo aposto per esta marca

 Ara després de 9 anys del meu debut amb aquesta travessa nocturna on al 2003 no vaig aconseguir baixar de les 6 h ...... i a més pensava que era molt difícil baixar-hi ara penso que es pot baixar de les 4h.........en fi, una bogeria! on arribarem?

No hay comentarios: