viernes, 29 de junio de 2012

Ja tinc cobertura, hem arribat de fer carros de foc

L'alta muntanya té això que estàs bastant incomunicat, però la veritat a voltes va molt bé, ho asseguro!

Dilluns vam marxar direcció a Espot la meva dona Tere i jo per afrontar carros de foc amb tres dies, caminant.....que quede clar.
Han sigut tres dies magnífics per tot, ambient, companyia, refugis, hores de caminar, km, desnivells, paisatges, etc.
Són d'estes coses que crec que s'han de fer almenys un cop a la vida, ja que ho tenim prop i t'adones que no cal marxar fora del nostre territori per disfrutar de la muntanya.
Dilluns vam pujar fins al refugi d'Amitges del pàrquing ja que vam arribar per la tarde i tard o sigue que 2h30 i 12km, allí vam fer nit.
Dimarts sense matinar molt ( vam arrencar a les 9 del mati ) ja vam estirar més rato i vam arribar fins al refugi de Ventosa després de 8h i 27 km
Dimecres va ser l'etapa reina, vam matinar! i a les 7:30 ja caminàvem per arribar fins a Josep Mª Blanc després de 30 km i 11h de caminata que van deixar a Tere en ansietat d'arribar, sort que les vistes del refugi van calmar un.... 5% el sofriment.
Dijous ja vam baixar cap al pàrking però vam voler allargar-ho més i no vam baixar pel sender i vam fer-ho per la pista, passant pel refugi de l'Ernest Mallafré i ja fins al parking 3h 30 més i 17km

Aconsellable 100% !!! en més o menys dies, depenent del nivell de cadascú però realment és molt bonic.