viernes, 29 de junio de 2012

Serà una bogeria!! IDM

Tinc molt de respecte a esta cursa: la isostar desert marathon, la gent no sé si es fa a la idea del que pot arribar a ser esta prova al desert dels monegros, però jo sí, és per això que no li tinc por però sí molt de respecte.
Ahir baixant per la carretera de Lleida i prop d'on transcurrirà la prova vaig mirar a la meva dona i vaig dir-li:
-Què et sembla? "jo no crec que això pugue ser legal" va respondre'm.
-Serà duríssim, ho tinc clar! Va respondre que m'admiraba si ho podia fer però que en cap moment poses la salut en perill ja que aquella calor era anormal.
Vam parar a un bar per agafar aire i pendre un refresc ja que ens ofegàvem però no vam poder ni posar-mos a una terrassa magnífica que estava protegida amb un toldo, ja que el sol penetrava molt i la xafugor era insoportable i vam anar dins amb l'aire acondicionat. Vaig tornar a mirar a la meva dona i li vaig dir: -Saps quants de per aquí ho fan? ( SAragossa i entorn ) noooo va respondre'm
un 5% dels inscrits!! Serà que saben el que hi ha........no si tontos no els considero pas.
Bueno que no passa res, arribarem on podrem que és al màxim de les meves possibilitats, primer és el disfrutar que natros disfrutem patint i després que siga el que déu vulgue.

PD  podria no anar-hi però si hi vaig és perquè vull ser-hi
PD noms a tenir amb compte Ismael Dris, Miquel Capo, Xabi Lekue Peña, i....més! quin nivell déu meu.

No hay comentarios: