miércoles, 20 de junio de 2012

Rectificar en cursa ( canvi de xip....)

Quantes voltes hem pensat en l'objectiu abans d'aconseguir-lo? quantes voltes ens hem dit: avui puc quedar...o.... avui la lio! i després na de na.
LLavors es quan tenim que treure l'orgull i fer un canvi de xip en plena cursa, sempre hi han curses que per uns motius o altres tens que fer-ho.
Jo personalment l'he fet molts cops, un el recordaré tota la meva vida ja que va ser a un dels meus reptes ( marató de sables 2010 ) molts mesos preparan una prova i...l'objectiu principal TOP 25 se'n va anar al "traste" per culpa d'un error, que vaig fer? doncs, caminar!! i no pocs km per tal d'acavar, el competir va passar a un segon plano.
I com aquesta moltes vegades, no sempre surten les coses com un vol i llavors has d'activar el plan "B" com més exigent ets més números tens d'activar el boto.
En això vull dir-vos que en cap cas he abandonat, he parat, reflexionat, descansat, avituallat, hidratat, etc, però mai he ficat el peu a terra ( si volta a catalunya ) ja que ficavem en perill la salut i amb això no es juga, es innegociable.
Ahir parlant amb amics/es que per algún motiu no van cumplir l'esperat a les últimes curses jo els i vaig dir que m'havien fet content ja que van canviar el xip i van continuar!

PD a voltes som tant exigents en natros mateixos que em d'estar preparats per pulsar el boto!
PD a tots estos tant exigents els i demanaria que no abandonen per un error i que continuen avant! sempre i quant no fiquen en perill la salut.

No hay comentarios: