lunes, 9 de julio de 2012

4 DIES PER MARXAR

Si ha arribat l'hora, ja he d'estar tot a punt, no queda temps per res...dissabte comença per mi un nou repte ISOSTAR DESERT MARATHON una cursa que no se per què li tinc respecte o.... serà por? no se però tinc unes sensacions extranyes, per un costat em trobo be fisicament, no així mentalment, moltes coses estan passant al meu voltant que em tenen desentrat i una cursa així la ment ha d'estar al 100% i no es el meu cas.
Aquest serà el material que utilitzaré, al final m'endure les HOKA ONE ONE crec que m'aniràn be, per mi serà un risc ja que mai he corregut una competició amb aquestes zapatilles i ho faré a un dels reptes de l'any.
No m'enduré camelback! un altre risc, dos botellins de mig litre i si quedo sec cap  a casa! tot o res, pareix que m'ho emprengue com un joc però no! jo li dic risc "qui no risca no pisca" no es diu aixi ?
M'agrada el risc, se que serà durissim però jo sóc així, del moment que vaig dir faré IDM ja estava sabedor a que m'enfrontaria i ara les decisions estàn preses.
Recuperant després de l'entrenament d'avui, l'últim! a partir de demà bici i esperar el gran dia.
He sacrificat molt estos dies per tal de arribar en condicions ara dependrà de mi, a vore com respon el cap i cames.

No hay comentarios: