viernes, 6 de julio de 2012

Hoka one one

 L'Adrià Julià de l'agència de comunicació de Jorcani Sports (Hoka One One) em va donar l'oportunitat de probar aquestes zapatilles Hoka One One Stinson B i la veritat que m'he quedat sorprés.
Jo no aconsellaré mai a ningú d'una cosa que a mi no em funcione, potser a altres els i va be però si a mi no em va be.....però no es el cas! vos explico les meves conclusions.

Aquestes zapatilles tenen molta amortiguació, molta! vos diré que vaig fer un entrenament de 25 km ( per pista de terra ) i al arribar a casa pareixia com si hagués fet 10 km, les articulacions agraeixen este calçat.
A mi al tenir els tobillos "de pastelina" em servirien per tot, però crec que després de fer bastantes proves i pensant en tothom son perfectes per fer ultres ja que l'amortiguació i comoditat que tenen fan que penses al acabar que has fet "sols una marató" en lloc d'un ultra trail.
També per gent de carrer els i aconsello ja que fins i tot per caminar s'agraeix la comoditat que tenen.

PD segurament faré la isostar desert maraton amb elles, la millor manera de demostrar que estic realment content amb el resultat que m'han donat.

No hay comentarios: