sábado, 21 de julio de 2012

Ahir un altre cop..tercer en 5 dies


No us creureu si vos dic que mai havia pujat al cim de caro ( fins les entenes ) en bici, ni en l'epoca de ciclista, em deien que caro era  massa dur per pujar-lo entrenant. 
Estem parlant que jo era Cadet o Juvenil ( 14 a 18 anys )
Havia pujat corrent, en cotxe, en moto, de borratxera després d'una acampada als ports, però mai en bici! 
Aquesta setmana ja puc dir que he pujat amb bici i no una vegada, al final i si no em repenso seràn tres cops.
Ahir però em vaig emportar el garmin per mirar referencies ja que volia pujar rapidet, al final tot i tenir molt oberta la boca no entrava el suficient aire...vaig apretar-me un poc!

Vaig treure un promig de 14.7 km/h amb els 24 km que hi han de casa fins d'alt les entenes, 1450 mts desnivell + i 1h 41 min per poder arribar-hi, bon entrenament.

Vaig sortir quan el sol més apretava, a les 4 de la tarde! i em vaig vestir amb la roba de quan corria en bici, amb el mallot de la selecció catalana de quan era cadet de 2º any ( 15 anys ) i m'anava un poc gran.....jejeje

No hay comentarios: