miércoles, 27 de enero de 2010

Un dia light ( queden 63 dies )

Avui he anat al Centre Rehàbil a manipular-me ( coll, esquena, cadera, peus) en fi, que li he fet un repassó al cos, ja que de quan en quan va bé fer-te una revisió per veure com respon el cos (motor. El fisio m'ha dit que estic prou bé, estava descompensat un poc de la cadera i que sobretot no deixi d'estirar en cap moment i creu que el " motor " aguantarà.
Després he sortit a entrenar, avui molt suau i pocs kilòmetres, volia sortir a entrenar a la tarde però no ho he fet, em coneixo el cos i l'estic apretant (una petita treva li anirà bé)
Demà vaig al massatgiste, una descarga i......a tope, amb més ganes i força per seguir que això ja ho tenim al pot...... buuuuffffff no, no, encara no, però queda menos això sí!

L'entrenament d'avui dimecres 27 de gener ha sigut:

14.5 km a un ritme mig de 5.08
1200 abdominals
15 min estiraments

No hay comentarios: