jueves, 16 de diciembre de 2010

Comando actualidad


Avui he patit molt de fred
Us explico el tema del títol d'avui.
Resulta que avui m'ha "tocat" anar a treballar als molins de la Torre de l'Espanyol a montar valla. No hi havia millor lloc per anar, si es té es compte el fred que feia a Roquetes a les 8 del matí. No cal que us digue a quan estàvem allí dalt d'aquella muntanya, estavem a menos no sé què, però no es podia soportar!!!
Era una feina per acabar abans de l'hora de dinar però arribava al taller a les 6 de la tarde, tot per culpa d'unes condicions lamentables de treball ( fent foc a una barrica per escalfar les mans, etc.)
Ha arribat un moment que estava rabiós de veritat, pensava: on collons estic?
He arribat al taller i clar, després de tot el dia patint una barbaritat de fred, no m'apetia sortir a córrer.
Ràpidament he tingut que tira de cap, havia de buscar-me un motiu per sortir, i he pensat amb el programa que vaig veure ahir de Comando Actualidad.
El programa d'ahir anava de gent que no podia fer front a les hipoteques i perdien la casa. Ràpidament he pensat que ells haguessen volgut patir el fred que he patit jo, per poder conservar part de la seva vida, i jo volia queixar-me a l'arribar al taller? Va home va! però si som privilegiats, collons! llavors allí mateix he decidit que a l'arribar em posaria amb pantalonets curts i aniria a córrer, tal i com em tocava. Al mal, sempre se li troba medicina, el que passa és que a  vegades no volem anar a buscar-la.

No hay comentarios: