viernes, 17 de diciembre de 2010

El tema "pes"

Som tant i tant cabuts en lo tema pes, que al final per baixar 1 gram quan la bici ja pesa menys de'11 kg ens hem de gastar de promig 1 euro per gram, una bogeria!
Jo no ho faré, primer que res perquè penso que de 13.7 kg que pesava la meva doble a 10.5 kg que pesarà l'Orbea  ja és suficient la diferència per nota-ho. L'altre motiu no és altre que els diners, no gastaré un euro més del gastat per baixar 100 grams al pes de la bici. Si vulgues baixar pes el baixaria del meu cos, ja que de partida sortiria molt més econòmic....
I jo els hi diria el mateix a tots aquells que miren tant el pes de la seva "màquina". Mira que si paguen 60 euros per baixar 60 grams de pes d'un sillin i van tots els matins a menjar-se un croissant de xocolate...

Ara peso 59.5 kg i la bici 10.5 kg, això fa un total de 70 kg, per tant, pensoque la resta ja és cosa d'entrenar, entrenar i entrenar.
M'ha costat molt aconseguir montar aquesta bici pesa per pesa, ja que tot ho he comprat d'ocasió, he rastrejat tot el mercat!! i mira, al final he aconseguit el que volia, el preu final 1.200 euros i si li resto 550 euros que vaig treure de la meva és per estar molt satisfet i ho estic.

No hay comentarios: