lunes, 27 de diciembre de 2010

Resum d'un gran any

La primera de l'any a la Pobla Massaluca



Arribant a meta a la cursa del Llop

 
 
 
                                       Amb Marco Olmo a la marató des Sables





Amb els llops de la uec Tortosa

Roquetes sempre present

Les dones de casa

El millor dia de tots

Quina arribada vaig tenir a Roquetes! i això que estava plovent, ho recordaré sempre!


L'any 2010 ha sigut, per mi, el millor de la meva vida.
Tot va començar beé, quan al mes de febrer a la mitja marató de Granollers vaig fer marca personal: 1.17:35. Llavors, els dies d'entrenament eren molt durs, ja que Sables s'aproximava, 2 setmanes de cada mes passava de 200 km.
Al mes d'abril marxava cap al Sahara a fer la marató des Sables. El resultat no vull valorar-lo, ja que l'experiència ha sigut tant enrequidora que compta molt més que el resultat. Puc dir que aquesta cursa m'ha marcat!
Al tornar vaig poder fer una cosa que m'omplia més que qualsevol altra, donar tots els diners que vaig aconseguir per anar a Sables a la lluita contra el càncer, allò també ho guardo al meu cor.
Al mes de maig, i sense està recuperat, vaig voler fer la cursa del Reguers, ja que els organitzadors ho mereixien tot. Tot i anar bé, vaig patir molt.
Vaig voler recuperar bé i quan s'aproximava la cursa del llop vaig decidir-me a fer-la de nou, vaja barbaritat! però tot i el nivell que hi havia, vaig poder sortir victoriós, aquesta cursa em va a mida.
Després de totes estes curses , vaig voler fer la nocturna però el cos ja va dir prou i arribant a Caro vaig veure que havia de parar i així ho vaig fer.
Després tocava centrar-se amb la boda, els preparatius, etc ja que al setembre passava per la vicaria i havíem d'estar a l'altura i .....crec que hi vam estar, quin dia, indescriptible! Era el millor colofón al millor any de la meva vida.
El viatge de novios,  Nova Zelanda, també és per destacar, ja que vam estar 4 setmanes, perduts entre aquella autèntica naturalesa: al·lucinant.
Després vaig estar ajudant per aconseguir fer el que marcarà una fita important dins del món de les curses: el km vertical de Roquetes. Vaja passada!
Ara que ja estem acabant l'any i ja tenim el cap amb el 2011 penso que és bonic tornar-ho a recordar.QUIN ANY!

Any 2010

2º cursa curta de la Pobla de Massaluca
2º cursa de muntanya de Campredo
70º  mitja marató de Granollers ( 5500 participans )
43º Maratón Des Sables
1º cursa de muntanya del Reguers
1º cursa del llop ( 6 etapes )
6º Marxa nocturna Fredes Paüls
4º cursa muntanya Falset
2º cursa de Masdenverge
Esperem que aquesta cursa sigue referent en pocs anys

No hay comentarios: