lunes, 30 de julio de 2012

He tornat a disfrutar corrent

ARRIBANT A META
                                   AL PODI AMB ELS PREMIS, MOLT BONICS PER CERT
                                                             DURANT LA CURSA

Dissabte vaig tornar a ficar-me un dorsal 15 dies després de IDM i quin dorsal! el 42 un número que hem recorda a la haima de la marató de Sables ( la haima 42!) on d'alli tinc ara mateix uns amics de per vida.
Un d'ells Gerard Morales te al seu germà a l'hospital, ara ja ha sortit del coma que ha estat un mes!!!
Vaig demanar a l'organització si podien guardar-me aquest número en cas de participar ja que volia competir per ell (ja vos dic gràcies per adelantat pel detall que vau tenir)
Vaig arribar a Tivenys després d'un dia prou actiu ja que vaig participar a un torneig de volei platja a l'Ametlla de Mar fins les 5:30 de la tarde, però amb les ganes de sempre, a més, tenia motivació extra.
Estava a la linea de sortida i tenia als amics de haima a la memòria però pareixia que correrien al meu costat, els notava i jo en ganes! estava preparat per a competir.
Vaig fer una cursa de menys a més, com casi sempre.....i fins al km 20 anava amb un altre corredor cap de cursa però ell va ser més fort que jo i al final em va guanyar, felicitar-lo per què te molt de mèrit, tot i estar en ramadàn tenia molta força, jo li vaig voler fer guanyar el primer lloc fins al final ( 50 segons ) ens va separar ja que tenia que competir fins la linea d'arribada, altres ho estaven fent de diferent forma.
Al arribar vaig sentir que havia donat tot de mi, que no havia vençut però que m'havia convençut de que fisicament estic be.

Ahir vaig anar a veure al germà de Gerard Morales a l'hospital i vaig entregar-li el dorsal dedicat per la haima 42, vaig notar la seva felicitat i per mi va ser millor que el resultat de la cursa.

PD  Elqayed no se si va poder respectar el ramadàn l'endemà...jejeje
PD L'organització excel.lent i havia molta feina, es notava! sentirem parlar haviat de la cursa.
               











2 comentarios:

imma dijo...

MOLTES GRÀCIES A TU ALBERT PER ASSISTIR A LA CURSA DELS COCONS. L'ORGANITZACIÓ ESTEM MOLT CONTENTS DELS TEUS COMENTARIS I DELS DE TOTA LA GENT, JA QUE SÓN FANTASTICS, US ESPEREM L'ANY VINENT. GRÀCIES A TOTS!!

L'organització.

Albert Giné dijo...

Gràcies a vatros pel tracte.