jueves, 26 de julio de 2012

Un altre cop, ara trotant!

                                                      Vaig arribar roig com una tomata

Ahir a la tarde ( 16:30 ) aprofitant un solet encantador vaig decidir tornar a visitar-les, si a elles, les entenes del cim de caro.
Aquest cop però trotant fent el km vertical per guardar-me el track i tenir referencies per a propers entrenaments.
El que no pensava es que fes tanta xafugor i que als 3 km de pujada ja anés sense aigua, mare meva! quedava arribar a d'alt i tornar a baixar, ja que pegar la volta no entrava als meus plans jeje.
Volia pujar-ho tot corrent a un troten mooolt suau però impossible! no vaig poder, em falta entrenar més les pujades.
Tot i això no vaig desistir, vaig caminar poc i trotant, trotant, vaig arribar al cim amb 1h 12 minuts.
Els problemes al baixar ja que els adductors encara no estàn be i el curiós es que arribar al cotxe em va costar 1h 12 minuts.....

No hay comentarios: