martes, 14 de agosto de 2012

III KM VERTICAL ROQUETES

Tot va començar ara fa 4 anys quan Ivan i jo vam empendre una cursa per uns racons al voltant de Roquetes, amb l'ajuda dels amics de les dos colles vam fer possible que la cursa fos un éxit.
L'any seguent vam mirar més amunt i vam veure les entenes i vam dir:
Per què no?  i si vam ficar en marxa el km vertical de Roquetes que tres anys després està consolidat i es dels més bonics de Catalunya.
Jo ara estic a un costat, ajudant amb el que puc a fer-ho possible ja que el KMV Roquetes ha agafat un altra dimenció, Ivan i el meu club Trail Roquetes amb el seu president davant de tot han impulsat la cursa fins a uns límits que no se on arribaràn.
Jo sóc feliç de veure que al nostre poble tenim una cursa referent i que el que vam començar ara fa 4 anys ha tingut continuitat i éxit.

PD Espavileus els que tingueu que participar que canvien els preus i ara els euros millor estalviar-los jeje.

1 comentario:

Trail Roquetes dijo...

S' arribarà on s' arribarà, però s' arribe on s' arribe,.. sempre mos quedarà Caro impertèrrit allà dalt per fer-mos saber on s' ha d' arribar.
Trail Roquetes dixit.