martes, 28 de agosto de 2012

UTMB

D'aquesta prova tinc mil i un records, casi tots bons, el fet d'haver-la fet dos cops m'ha deixat moltes vivencies.
Tinc clar que es una cursa per eliminació, aquell que es passa de ritme o comet algún error va directament a casa!
                               Pujant el Gran Col de Ferret estava Monrasin per fer la millor foto

Aquest any van molts coneguts meus, amics i fins i tot el meu germà que espero pugue cumplir el seu repte que es fer-la i si pot ser lo millor possible.
Ell sap millor que ningú el que vaig patir jo l'any passat degut sobretot al temps, aquest fet que no podem controlar els pot jugar una mala passada com fa dos anys cap aqui, l'any 2008 en canvi vam tenir sort i feia un temps perfecte.
Espero i desitjo que els respecte el temps i que disfruten d'aquesta increible cursa, jo aquesta vegada els seguire per internet mentre faig una coca-cola, jeje.
                         L'any passat ell va fer TDS i jo UTMB aquest any ell UTMB i jo a casa jeje


                                       Aquestes són les Hoka One One que correràn UTMB



Els dos anys que he participat he patit molt articularment i al meu germà li he aconsellat que corrigue amb les HOKA i així ho farà! crec que li aniràn super be.

Molta sort a tots els amics meus participants i cumpliu els vostres desitjos, SORT!!!

No hay comentarios: