viernes, 22 de marzo de 2013

Aportarem diversió a la Pobla de Massaluca

Diumenge tornaré a correr una cursa, aquest cop no faré de guia, ni de llebre, aquest cop seré un corredor lliure que anirà a correr al seu ritmet, a disfrutar i aportar tranquilitat i bon rotllo.
Com deia dies atràs no correré per un podi, correré per un somriure! a més correr per un podi se'm queda mooolt lluny ja que la gent entrena cada cop més i millor.
He donat el primer pas que era sortir a entrenar, aquest més de març he sortit 7 dies a correr contant UT de les Fonts, molt poc, si! però si penso que al mes de febrer vaig correr 0 dies...... pos he entrenat una barbaritat jeje.
Tinc ganes d'alliberar la ment ( no estar pendent de res ni ningú ) i també tinc ganes d'anar al meu ritme i veure la distancia que em separa de cap de cursa ( uns 10 minuts del guanyador ) esperem.....
Jo se que tot es entrenament, sacrificis, ment de ferro i saber sofrir en cursa el que passa es que ara no puc fer res de tot això, això si, ho canviaré per un somriure i un "ho he donat tot"
Fins diumenge!

No hay comentarios: