lunes, 11 de mayo de 2015

CURSA DE LA UEC TORTOSA

Diumenge vam estar a Tortosa per gaudir de la cursa de la UEC TORTOSA canvi de circuit, de lloc de sortida i arribada, un encert total!!! Va ser un dia de calor, d'estiu! i la carrera es va endurir un poc més.
Jo personalment no vaig estar a l'altura, li tenia ganes, moltes ganes però no vaig arrivar en les millors condicions. Tampoc buscaré excuses, felicitar al guanyador JOUI que a part és un bon amic meu.
Volia estar present i allí estava el resultat i tot lo altre poc importava simplement compartir el dia en qui vols compartir-lo, molt fàcil...
Vaig retrobar-me en gent que enlloro molt, ( Pepi, Angel Sola, Pepe, Mauro, Tara, Carlos, etc ) aquells temps.....això no s'oblida! i això m'ho enduré sempre amb mi.
De l'organització i el tracte poc a dir ja que pareixerà  que ho digue per que els estimo, però es que son els guies, els referents i tots els altres hem aprés d'ells....si xiquets, es així!

Com a nota divertida dir que el premi per fer 2º era entre altres coses una "cucafera" grgrgrg com vaig veure a Pepi Arasa tant entusiasmada amb ella li vaig regalar i com em va dir l'alcalde li vaig dir;
-"dóna-li de menjar dos cops al dia" jejejjejejejejejejejejejejeje fins la propera parada.....ELS REGUERS!!!
PD Dos roqueteros i del trail Roquetes de moment van líders!

No hay comentarios: