domingo, 17 de mayo de 2015

Trencacims

Després de moltes setmanes competint sense descans en ultres i curses del circuit volia descansar, recuperar i estar amb la família que ho mereixen. A més, em noto un poc "xof" però....el no saber dir no, a voltes per la gent, a voltes per la cursa i el lloc, a voltes per organitzadors, etc va fer que dissabte estigués a la linea de sortida.
La trencacims i la gent que l'organitza ha recuperat la mítica cursa de Paüls, ( 23 km i 1950+ ) aquella que va veure'm creixer o minvar! segons els ulls que ho miren..... Sí, era el 2003 i ja havia tastat aquesta meravellosa cursa, quins temps, quins records!

De la cursa només ha canviat la gent que l'organitza, la resta, és a dir el lloc, recorregut, " la muntanya" és la mateixa i dels organitzadors i col.laboradors i gent de Paüls només puc dir coses bones ja que el tracte personal i amb la resta de corredors va ser exquisit.



Vaig sortir amb la mentalitat de fer el que m'agrada: córrer! fora garmin i alliberar la ment, com si d'un entrenament més es tractés i tot va anar molt millor, tinc clar que després de 14 anys per estes muntanyes si les tinc que seguir trepitjant ha de ser per gust i no per obligacions.
Creuar l'arribada portant al meu fill al coll es lo més gran i això ho recordaré sempre.

No hay comentarios: